nyårsoutfit

Har tänkt hela året (haha älskar att dra sånna skämt) att jag ska lägga upp min nyårsoutfit men har inte pallat. Tänkte dock att ju förr desto bättre så här kommer den! Rolig historia: beställde klänningen i december 2013 i hopp om att den skulle komma till det nyåret men fick den i januari och har alltså därför inte behövt stressa över nyårsklänningar. Fast jag tror min kropp inte överlever utan det eftersom jag har letat som en tok efter nyårsklänningar till alla andra, haha! Överväger att ha den alla nyår tills jag inte kan ha den längre eftersom det inte direkt är en vardagsklänning. Den köptes iallafall på Asos och matchades med läppstift från isadora (färg 155 zinfandel) och svarta klackskor från skopunkten.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0