pride

Här kommer en asbra recension av mig ok. Igår såg jag Pride på bio med Tina och Yvve. De hade i princip inget val när det gällde vilken film vi skulle se men jag tror de var nöjda ändå. Filmen var så jävla bra och jag vill bara åka till England och demostrera hela dagarna nu (skulle göra det om det var så att jag inte ens har råd med biogodis). Är rätt dålig på att förklara handlingen men den utspelar sig på 80-talet. Det var allt. Skoja. Den handlar typ om ett gäng homosexuella som bestämmer sig att samla in pengar till gruvarbetare som är ute på strejk och sen bli alla glada utom några men det märker ni om ni kollar på filmen vilket ni verkligen borde. Och don't get me started on the huvudroll (kommer skriva om huvudrollen nu eller vet inte riktigt vem som hade huvudrollen men för mig var det Mark så aa) alltså jesus vad snygg och 100% min drömkille. Han hade verkligen allt jag vill ha. Om man bortser från att han gillar P och jag har V men det är en småsak. Annars kan jag inte ens förklara hur perfekt han var så kolla på filmen och håll med. Kan lova att ni både kommer skratta och gråta och vara arga och glada och skratta lite mer. På riktigt en av de bästa filmer jag någonsit sett.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0