student på heltid

Jag sökte 20 olika kurser på Uppsala universitet nu till våren. Blev struken på de fem första och reserv på resten. Efter ett tag kom jag in på två kurser, Livets utveckling på jorden och Religion i Sverige. Kanske inte det roligaste som finns men helt okej tänkte jag. Kurserna jag ville komma in på låg på plats sex och elva (tänkte inte på att sortera när de var så långt ner) och jag blev reserv 15 och 12. Har haft hoppet uppe om att komma in men med tanke på att alla kurser börjar den här veckan struntade jag i det och planerade antagningen till i höst då jag inte ska söka kurser jag inte vill läsa. Men så idag när jag satt hemma och kollade på serier ringer telefonen och berättar att JAG KOM IN PÅ GENUSVETENSKAP A. Alltså lyckan går inte att förklara. Äntligen får även jag lite tur i vardagen. Det jobbigaste är att jag inte planerade att vara så jätterolig och cool på de andra kurserna eftersom de var en gång i veckan och på engelska men nu måste jag ju försöka iallafall lite. Åhååhhh hngjdr ejbekb så exalterad vet inte vad jag ska ta mig till.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0