Best friends 4-ever

Hallå där! Det är sommar och jag lever livet så gott om det går. Igår fyllde Amanda och Ludvig år vilket firades på bryggish såklart. Jag fixade en skylt Amanda fick bära hela kvällen och fixade klart presenten (en mina vänner-bok!!) med Tina innan vi kom dit. Amanda behövde såklart inte betala något alls och skylten var succé! Dansade hela kvällen och umgicks med både gamla och nya vänner. När de stängde ville jag på efterfest men ingen styrde så efter en cykeltur i luthagen hamnade jag på Stora torget med Amanda och en kille vi träffade i kön. Han var full och trött och jag blev så himla mammig, ville typ bära honom hela vägen hem och klappa på hans huvud tills han somnade i sin säng. Runt klockan fem kom jag iallafall äntligen hem och idag har jag mått så fruktansvärt dåligt, men det var värt det. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0