första doppet

Hallå där! Tänkte bara gå in här på min digitala dagbok och skryta om att jag tog mitt första dopp i sjön i fredags! Vet inte om det är något att skryta om men gillar att ha det avklarat så fort som möjligt. Köpte mig en ny bikini i torsdags och brukar ju alltid vänta cirka tre månader innan jag använder nya kläder därför var det kul att inviga den dagen därpå. Vattnet var svinkallt men man vande sig efter ett tag och det var ju så himla varmt i luften. När vi var klara släpptes jag av på stan för att träna utan de andra för första gången och sen gick jag hem till Amanda och kollade på OITNB. Har bara tre avsnitt kvar vilket är väldigt sorgligt. Ikväll är det utflyttningsfest hos Amanda vilket också är sorgligt, det har ju varit så lätt att kunna cykla dit utan att behöva ta sig till andra sida stan, så jävla typiskt att alla ska flytta längre bort på sommaren?? Hatar att cykla till Salabacke/Fålhagen och majoriteten av mina vänner ju bor där, aka fel sida av ån.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0