de senaste helgerna

21 februari: Var på min första gasque någonsin! Tina och Amanda följde med på Kalmars reccegasque och trots att vi satt så långt ifrån varandra som det bara gick hade jag jätteroligt och fick min alldeles egna fina sångbok!

 
 
28 februari: Amanda hade efter många om och men sin inflyttningsfest! Vi spelade spel och kollade på mello och hade det roligt hemma hos henne hela kvällen. Sov i vanlig ordning över och började söndagen med pizza och tecknat. 
 
 
 
8 mars: Internationella kvinnodagen och tjejourens fackeltåg var det enda som stod på schemat! Gick bredvid tåget med vattenhinkar men kände ändå stämningen och det var så himla härligt! Avslutade helgen med The imitation game.
 
 
 
14 mars: Tinas födelsedag och mellofinal! Våra planer avbokades i sista sekund och istället blev det en lugn kväll med middag och mello hemma hos henne innan vi gick ut en sväng och firade lite mer innan vi satte oss på Max.
 
 
 
20 mars: Min andra gasque! Den här gången var det genusgasque med genusklassen och tema revulotion! Vi sjöng kampsånger och fixade ett eget dansgolv med spotify i biblioteket. Hade lila hår, tight klänning och fina naglar.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0