två kissar i mitt hem

Vi håller på att skriva en kroppsdagbok i skolan (bara i tre dagar visserligen så det är inte sån stor grej) lagom till att vi fick reda på våra tentaresultat. "Känner mig lite ledsen pga underkänt på tentan" borde jag skriva. Men idag var även dagen så vår familj fick två nya tillfälliga tillskot!! Vi är nämligen jourhem till två söta kissemissar! Prinsen och Ellinor heter dessa och ska bo här tills någon vill adoptera. Än så länge har de inte träffats och bara legat och gömt sig. Först ut att gå runt i lägenheten var Ellinor. Hon kan gå överallt nu och gosar mer än gärna men man får inte lyfta henne än. Prinsen låg under min säng i flera timmar innan han vågade sig fram, men nu är även han ute och går. Han är mer skygg och vill absolut inte bli lyft. Däremot gillar han att äta och tugga på saker. Detta är ingen säljannons utan vill bara blogga om katter. Tog varsin selfie med båda katterna på hallgolvet. Kanske inte asfina men jag är söt iallafall. Hehehohohi.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0