so fetch

Igår gick vi lite spontant på 96:ornas studentskiva. Temat var filmkaraktärer så vi levde ut drömmen och var Mean girls. Någon som ser vem som är vem? Skivan var iallafall skitrolig och vi träffade många gamla Bolandelever så det var trevligt! Trots att jag hade föreläsning dagen efter och lovade att jag skulle ta det lugnt råkade det bli två shots och lite mer. Gick ändå upp imorse och stannade hela föreläsningen. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle sova lite. Råkade sova i fem timmar och vaknade klockan sex. Skulle träffat mamma på stan någon timme tidigare så hon hade hört av sig till några kompisar och de hade hört av sig till några andra sen hade alla hört av sig till mig igen. Gulligt att alla var så himla oroliga men fick lite dåligt samvete över att jag sov så skönt när de trodde jag blivit kidnappad eller låg i ett dike. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0