- 2 dm

Igår satte jag mig i frisörstolen för första gången sen början av 2013. Tror inte jag riktigt förstod hur långt hår jag hade och hur slitet det var förrän jag gick därifrån med 2 dm kortare hår. Det är så himla fräscht men jag är också så ovan, än så länge har jag dock bara fått komplimanger så jag hoppas att det är rätt val! En av de skönaste sakerna med detta är att jag inte längre tävlar mot Amanda och Tina om vem i gruppen som har längst hår, jag var i princip ikapp men eftersom de är en dm kortare än jag har de alltid försprång. Här nedan kan ni se före/efter-bild på hur det blev! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett fin gmn. PS försök va lite snällare mot dina bitches

2015-10-05 @ 23:50:48



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0