Boy you got me blinded

Här var det dött minsann men till mitt försvar har jag börjat skriva dagbok. Än så länge skriver jag bara om mens eller snygga killar jag ser (dvs mitt nyårslöfte går sådär) men det är många månader kvar på året! Igår var det 90-talskväll på Snerikes, jag och Tina gick som vanligt all in och klädde ut oss till en favoritperson från det årtiondet. Lite besviken över att de få som faktiskt var utklädda bara hade lite inspirerat från 90-talet eller typ en cd-skiva fastklistrad på tröjan. Innan vi gick hem snodde Yvonne en affisch till mig med mitt absoluta favoritpojkband från min barndom, kunde inte tänka mig ett bättre hemsläp (eller??? nej), Ikväll är det som vanligt mellomys och hejar hundra gånger på Linda B plus lite på bebisfrans. Annars flyter dagarna på, ska på bokklubb imorgon och har cirka alla kapitel kvar. Bra Frida.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0