"tjenare kexet"

Idag var sista mattedagen. Innan lunch hade vi prov, det gick faktiskt bättre än jag hade förväntat mig, fick 20 rätt av 34 tror jag. På lunchen gick nästan hela gruppen till macken och köpte muffins till Ola eftersom han är grym och älskar muffins. Jag gick en meter efter och det kändes lite som högstadiet igen, fast nu var det ingen som vände sig om och väntade på mig. Efter lunch fikade vi, vilket var väldigt bra eftersom jag inte åt någon lunch. När vi ätit klart applåderade vi sen var det över, det var ganska sorgligt faktiskt. Åkte ned på stan med Denise sen, vi provade fina klänningar och fotade bakom MAX.


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: haha men jag är ju inte 16 :c HAHAHAH fin meljadress btw..



"bättre än jag hade förväntat mig.. det skrev typ jag också haha lol ;o

2010-07-30 @ 19:28:56
URL: http://sodenise.blogg.se/
Postat av: Leon

I'M PROUD !!! :D

2010-07-30 @ 22:42:47



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0