Why you hesitate when someone asks your name

Jag har ju inte riktigt skrivit det på bloggen men anledningen till att jag åker till Gottsunda hela tiden är för att jag är kattvakt! Hela veckan ska jag dit två gånger om dagen för att rensa deras låda och ge dom mat. Jag brukar stanna och leka med dom om jag har tid oxå. Idag var jag där i en hel timme! Den ena katter älskar att busa och bitas i fingrarna och den andra är blyg och gömmer sig helst eller är åskådare. Men idag lyckades jag klappa den!! Tror att det var för att jag hade kameran med mig, den verkade tycka om att bli fotad. Fast Busis blev typ svartsjuk och skrämde iväg Blygis. Kommer inte ihg vad dom hette, hehe. Det är ganska lätt att gissa vem som är vem genom att kolla på bilderna, haha.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0