skolfoto idag

efter lunch idag var det skolfoto, jag fick sitta för andra året i rad. även fast jag är en av dom längsta tjejerna i klassen, haha. antar att det var för att jag hade rosa kläder, och det skulle matcha på nåt sätt. behövde bara ta två kort på enfotot, det gick väldigt fort för mig.





efter skolan skulle jag egentligen på stan med frida men hon åkte hem under dan så jag tänkte att jag skulle hem och baka, men sen ville dess gå på stan så jag hängde med henne och gick väldigt långt för hennes skull, haha. jag har inga pengar så jag köpte inget, bara en stor pommes på max. sen råkade jag ta cola när jag skulle fråga om mer vatten, hehe..


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0