mina love matches



1. Han är nog världens snällaste, men nej tack. Med tanke på att han är tillsammans med Bea så blir det bara nejnejnej.

2. Haha, han måste vara en av världens snyggaste killar, plus att han är hur gullig som helst. Så ja tack, men jag skulle inte tro att det skulle funka, hehe.

3. Tyvärr, nej tack, han är väldigt snäll men.. nej.

Den första är antagligen inte svår att lista ut, med tanke på att hans visningsbild syns, men dom andra får ni aldrig veta, heheh..


Föresten, människor kan vara väldigt söta ibland, hahaha.

Eftersom jag la upp grejen på facebook blev dethär inte kul längre, tihi



Kommentarer
Postat av: Joss

Bara så du vet så ser jag vad det står på tredje också, HAH!

2009-12-13 @ 12:14:22
URL: http://josefinburell.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0