nä. näsa. nä sa jag!

innan vi gick och la oss igår kollade vi på stuck in the suburbs och material girls. vi är lagom tuffa som satt och pratade med hennes fiskar, haha. dom är söta, fast frida är död. sen pratade vi om hur tråkiga söndagar är och att man aldrig gör något då, så vi bestämde oss för att åka in till stan. eftersom det var ganska kallt så bytte jag om på bussen haha, jag hade sån tur för några hållplatser efter kom en snygg kille på satt han behövde inte se mig i trosor. alla affärer vi tänkte gå in på var såklart stängda, men vi hann gå in på åhlens och new yorker iallafall, sen gick vi och åt på burger king. när vi ätit klara gick vi runt och prata konstigt haha, man kunde typ inte andas sen, haha


puss på denise


nästan puss på mig


coola

Kommentarer
Postat av: Deniise

haha charmig bild där uppe hoho... nääääääää sajash



jag tänkte svara på dina komentarer nu sörru, hrm hrrrrrrm hrm: -min lillebror har ärvt snyggheten av mig såklart, inget snack om saken. - du är min slav and I like it! - jag tycker oxå om min väska.. och johan glans så han får gärna komma ((: - jag var ett MYCKET klokt barn som liten förstår du men det höll inte i sig tyvärr :(



min mamma är lite knasig och soelar i detta ögonblick nintendo wii med dennis och pontus </3

2009-07-26 @ 21:04:41
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0