back in sweden

Vi åkte runt ett på dagen från Gent och kom till Uppsala runt två på natten. Runt två idag vaknade jag. Innan jag lägger upp bilder och sånt ska jag skriva om alla "loveproblems" det har varit för svenskarna.

Hon gillar honom men han gillar hennes kompis som oxå gillar honom.
Dom börjar bråka men tillslut blir allt bra, och hon börjar gilla en annan.

Han gillar henne men tror inte att hon gillar honom, så han börjar gilla hennes kompis.
Hon gillar honom men han gillar antagligen inte henne.


Hon gillar henne och han gillar honom, fast i börjar var det lite knasigt.

Vet inte om det var riktigt såhär, men det var så jag upplevde det. Det snea raderna är det som jag var inblandad i.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0