east city

Jag var "sushibytare" idag, bytte ut sushin när den höll på att ta slut. Vi åt där två gånger, på morgonen och innan vi slutade. På morgonen åt jag sushi för andra gången och låtsades att det var gott, för det var ju nästan gott. Dom var jättetrevliga och roliga där, fast ibland pratade dom asiatiska (typ koreanska eller nåt..). Vickans plupp var lite knasig ibland..

Han: Har du linser?
Vickan, Ja, syns det?
Han: Nej har du oxå linser?
Andra praotjejen med franskt namn: Va? Nej
Han: Nähä men ni har likadan ögonfärg, men det är fint. Du har det. röda va?
Jag: hehe, nej..


Konversationen kanske inte var precis så, det jag ville få fram var att han sa att mina ögon var röda. Kan vara så att jag var så trött så att det vita i ögonen var rött, eller så var han färgblind.

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

sv: tack så mkt (Y))



va gör dudå?:)

2009-11-02 @ 17:38:50
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

sv: okej:) det är ju alltid skj::) ja ska snart plugga;)

2009-11-02 @ 17:45:06
URL: http://matildaabergs.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0