en månad kvar till belgien!

Vi hade fys idag på idrotten, min specialitet ju. Låg inte alls jag klagade när jag skulle göra armhävningar, nejnej. På franskan fick vi sitta vid datorn och träna franska, fast jag tränade japanska. Efter skolan hade jag omprov, sen var det "möte". Vi hittade en ny låt som vi antagligen ska ha istället, lite synd är det eftersom vi hade kommit på bra danssteg. Men samtidigt är det bra eftersom den låten är svensk och har redan danssteg till sig. När vi var klara var alla lärare borta och vi hade fortfarande inte fått något facit till svenskan. Får väl hoppas att det går bra ändå, kan ingenting om ordkunskap.



Tjockisarna som åt upp allt när jag gjorde omprov

Ska försöka plugga svenska, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: HAHA ja du undviker mig din fuling

2009-10-15 @ 20:59:58
URL: http://ithoughtiwas.blogg.se/
Postat av: Dess

jag önskar att jag bloggade närvi va i tyskland :'(

2009-10-15 @ 21:00:57
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0