vendredi

Hade svenskarpov idag, det gick dåligt som fasiken. På musiken tränade vi, när jag hade utvecklingssamtal kom dom på hela dansen, dock kan jag den inte. Efter skolan åkte jag, Vickan, Sara, Madde, Sofie, Bea, Jossan, Patrik och Mauritz in till stan, Jag och Vickan fixade praolapparna och dom var jättesöta och bjöd oss på cola ♥ Sen tappade vi bort Patrik och Mautitz, och Madde gick med Philip och Fredrik. På new yorker köpte vi tröjor. Vet egentligen inte om jag tyckte om den blåa mest, men nu fick det väl bli så. Sen gick vi till h&m och köpte knästrumpor, Madde och Jossan lämnade oss och vi gick sen till max och köpte glass. Då kom Patrik och Mauritz tillbaka och sen åkte alla hem.



Ungefär såhär kommer vi se ut i Belgien, haha ♥

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0