o:r i en t-ring

Hade somsagt orientering idag. Jag och Bea gick med varandra men sen hängde Sara och Vickan på, vi kom tillbaka näst först och då gick vi till fotbollsplan och satte oss i sanden. Jag och Bea kom på ett nyss spel som heter plankpinn, det är som fotboll men man har två plankor, en pinne och man sitter i sanden. När vi kom tillbaka till skolan fick vi byta om med småbarnen, haha. Efter skolan åkte jag in till stan, jag och Vickan frågade alla kinaresturanger om praoplats och den sista sa ja, så förhoppningsvis praoar vi där. Sen gick jag, Vickan och Dess lite på stan, Dess och jag köpte chokladkaka och pepsi sen satt vi mest på en bänk och nöp varandra ♥






haha, mjukisbyxor och plankpinn is the shit ♥

Ska försöka skriva lite på min svenskaberättelse nu, Pelle ska ta livet av sig när hans fosterstorebror inte kommer hem efter att ha varit i USA, låter det inte spännande? :)

Kommentarer
Postat av: Dess

tihi nypnyp

2009-09-10 @ 19:32:57
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0