here comes the sun

Idag fick vi för första gången träffa alla tvår och treor. Vi delades in i grupper och körde nån miljögrej med dom. Vi var ganska grymma. Under lunchen satt jag med teaterelever, både ettor, tvåor och treor. Blandannat Denise och Sara. Sen följde jag med dom dit som skulle, innan jag gick tillbaka till mitt klassrum. Där planerade vi en fest som vi ska ha i höst, dock blev det ganska oseriöst då en grupp skrev clownporr som förslag. Efter det fikade vi, fast då satt jag med min klass. När vi slutade gick jag och hämtade mitt busskort som jag inte kommer få, sen gick jag ner på stan med Denise. På stan träffade jag blandannat Åsberg, Madde och Olivia, och så såg jag Fredrik och Rasmus, men dom såg inte mig. Annars satt vi på MAX och åt oreos eller på McDonalds och åt mat.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0