babanien är awesome

Träffade Dess på stan, först satt vi i nån timme på BK och pratade, sen gick vu runt. När vi inte ville köpa mer letade vi efter en dator, så vi satte oss på BK igen och nördade oss vid facebook. Jag har köpt alldeles för mycket - en väska, en mössa (mitt hår var fail och jag behövde en mössa men använde den inte, haha), hårfärg och två par skor.  Jag hittar inte min kamera så ni får fina mobil och cam bilder..


Min awesome man som är hot hot hot.


Skorna, bilden är väldans dålig, hehe.. 149:- och 49:-


Väskan, 129:-


Mössan, 49.50:-


Fick även en sen julklapp av Denise, tack awesome! ♥


Kommentarer
Postat av: Niisen

haha awesome pinglan! ;)

Jomen varsågod typ :P



SV: ja haha ((:

2010-01-05 @ 19:49:41
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0