you got my head in the clouds

Drömde en jättefin dröm inatt. Det var typ en som film, haha. Jag skulle på extramatten men där var det mer som ett läger så vi umgicks och fikade. Jag blev kär i en kille som en natt åkte iväg utan att säga något, så jag stod hela natten och kikade ut från garaget, men såg bara läskiga saker som en snubbe som slet av en tjejs ansikte. Två gånger dessutom. Efter många dagar kom han tillbaka och skulle lära mig hur alla saker fungerade eftersom jag inte hade lärt mig det. Men jag ville inte lära mig köra "bil" så satt jag i bak när en annan tjej körde. Dock ramlade jag av i farten och killen blev en liten hund när han skulle hämta min väska som flugit iväg. Sen bet han mig i fingret.

Ikväll ska jag på bio med folk som jag förövrigt oxå drömde lite om i samma dröm när jag var ledsen för att killen inte var där och jag letade efter honom. Då fick dom göra saker jag borde ha gjort, fast det var nog bara Frida som var med egentligen.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0