...Eller?

Jag kom för tidigt imorse och hjälpte då lata snubbar bära saker och på eftermiddagen bar vi saker till en container, så vi fick sluta en timme tidigare. Under lunchen lekte jag och Bea med en badboll. Först spelade vi brännboll sen lekte vi med småbarn. På eftermiddagen när jag och Bea skulle bära en dörr vände Claude på den, eftersom vi var i en källare var det då väldigt passade att ha en bild på en clown på dörren, vad tänker folk med? Efter jobbet åkte jag och Bea åkte in till ungdomsmottagningen med Denise. Där läste jag en fin saga för dom som handlade om Denise. Sen gick jag och Bea på stan, vi såg mycket skejtare och åt glass, hehe. Hoppas imorn blir lika rolig som idag, haha.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0