"ful groda"

Vaknade runt klockan fem imorse, två timmar senare vaknade jag igen när min buss gick. Så jag klädde på mig på fem minuter och gick sen till bussen, men eftersom jag hade missat den gick jag hem igen. Det känns som att jag inte har jobbat mycket alls idag, imorse tvättade vi några fönster, sen lekte vi med småbarn tills vi insåg att vi kanske skulle fråga om vi skulle göra något mer. Så vi städade ett klassrum och sen hade vi lunch. Jag, Bea och Andreas spelade brännboll med badbollen då. När vi började igen städade vi mer. Då råkade jag, Bea och Andreas ta glass från hemkunskapen, haha.

Idag är det precis ett år sen jag skaffade säng, haha. Asballt ju.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0