vårkänslor - snygga skejtare

Efter skolan skulle Denise fixa lite saker, sen skulle hon ha prov så jag följde med till Boland. Tydligen var hennes lärare sjuk så vi åkte tillbaka ner på stan där vi spanade in snygga skejtare och var inne på häftiga affärer. Inne på H&M pratade vi om varför vi antagligen inte har några pojkvänner, och när vi kommer ut råkar det stå några asiater som hälsar. Fast vi är korkade nog att inte hälsa tillbaka och bara gå förbi. På bussen råkade jag stå brevid en kille som påminde om min senaste pojkvän, fast han var kortare, hade mörkare hår och spelade gitarr. Jag ramlade nästan in i honom, det skulle varit riktigt synd för då skulle han ha mosats och inte längre kunna vara snygg med sin gitarr.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0