Now I got my shit together

Det var tydligen inte den sista estetiska verksamheten idag, eller jag och Amanda underhöll oss med att kasta hennes nyckel till varandra i en halvtimme, och när läraren inte kommit ställde vi oss och väntade på bussen i ytterligare en halvtimme. När vi kom ner på stan kollade jag mitt busskort och dom sa att det inte var nåt fel på det, så vi fortsatte till coffeehouse by george. Där råkade jag träffa Liv, mycket trevligt! När vi fikat klart sprang vi till bussen som vi trodde att vi hade missat, men den åkte bara lite längre fram så vi sprang ännu mera och hann med bussen. När vi kom till skolan hade vi svenska då Märit berättade om sin australienresa, sen slutade vi och då tog det extra lång tid för oss att bli klara eftersom vi är så fjantiga, hehe. När jag skulle ta bussen hem funkade inte mitt busskort igen, så jag måste återigen fråga vad som är fel.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0