stuck in the moment

Idag kom jag ungefär en halvtimme försent till skolan, jag måste verkligen skärpa mig tror jag. På lunchen fick jag två pingvinstakar av Amanda, fick även en mascara i födelsedagspresent, tack gulle! Efter historian råkade jag gå in i Gabi när hon böjde sig ner, hahaha. Det var aspinsamt. När jag sen kom hem tillslut höll dom på att byta fönster här, vilket dom fortfarande gör. Jag ångrar faktiskt att jag åkte hem, hatar att vara hemma när sånnadär är här. Jag vågar inte gör nånting, haha.

Som ni kanske ser så står min säng i vägen för garderoben, så jag valde kläder igår. Tröjan är köpt till när vi var i Belgien, jag har fått (?) den av Bea och har själv en likadan blå, höhö. Antar att ni antecknar det. Btw, spiken är slut..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0