So lonely before

Jag skippade frukosten imorse och köpte det i skolan istället, sen hade jag en äcklig smak i munnen aslänge så jag åt lakrits, vilket gjorde att det smakade ännu värre. På estetiska verksamheten spelade vi in en skiva, jag och Amanda sjöng Apologize när dom andra spelade på en låt, och på dom andra sjöng och spelade Malin, Yvonne, Ida, Rita och Tina. Jag är inte så jättesäker på om jag vill höra mig själv sjunga, så förhoppningsvis hörs jag inte så jättemycket, hehe. Annars har väl tisdagen varit lika rolig som alla andra tisdagar.

Jaja jag ser allmänt störd ut, men jag har ingen annan bild huhu

Kommentarer
Postat av: vira

Sv: Min skola är med i 2 olika kataloger, var sjuk på det första fotot :)

2010-11-16 @ 19:22:17
URL: http://kandylandy.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0