We keep ourselves a mystery

Tidigt imorse åkte jag, Bea och hennes mamma till Stockholm. Där mötte vi upp några andra släktningar till Bea sen smög jag och Bea iväg på egna äventyr. Det var jättetrevligt, och det dyraste jag köpte kostade 50 kronor, visst är jag duktig? Har även köpt julklappar till tre personer, det känns väldans bra må jag säga. Jag orkar inte gå in på vilka affärer vi gick in på, men det var mest sånna som inte finns i Uppsala. När vi var helt slut satte vi oss på McDonalds en andra gång och åt Mcflurry toblerone, sen gick vi till centralen när jag fick klara mig själv. Det gick helt okej, fast det kanske var för att tomten var där. Jag lägger upp bilder om Bea vill skicka till mig när hon kommer hem. 


Kommentarer
Postat av: amanda

Åhhhhh jag vill också äta macflurry med toblerone smak! :O

2010-11-27 @ 21:50:12
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0