life is now or never

Skoldagen var som en vanlig skoldag. Få reda på att man fick ett poäng från godkänt på matten, lunch med skvaller och trevligt sällskap av Joszan, tråkig lektion, håltimme och ännu en lektion. På kvällen åkte jag ner på stan för att gå på fashion swap med syster. Jag lämnade in fem plagg och fick därför ta fem andra plagg. Dock hittade jag bara fyra, hehe. När jag skulle köpa läsk på ica kunde jag fått en gratis chokladkaka, om det inte vore så att dom tog slut precis när det var min tur att betala. Vi fick även två goodiebags där, det var coolt. Jag tänkte typ visa upp allt och länka dom så jag får rabatt osv. Men eftersom syster fick asnajsiga saker och jag fick en jävla bröllopstidning så avstår jag.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0