across the universe

Idag hade vi redovisning om partierna, det gick väl okej. När vi skulle till naturkunskapen hittade jag inte min nyckel. Efter lång tids letande hittade jag den i låset, där den hade varit hela samhällskunskapslektionen. På lunchen åkte jag, Malin, Amanda, Tina och Yvonne till IKEA och åt korv. När vi kom tillbaka skulle vi på debatt i matsalen, det var ganska tråkigt. Fast Kristdemokraterna och Sverigedemokraterna var lite roliga, hahaha. Efter debatten slutade vi, påvägen till Amandas moppe blev vi kallade rasister av några snubbar, haha. Btw, jag åkte hem med en cool buss och cool chaufför. Slå det ni.


Detta fick jag av en snygg snubbe och Amanda. Snällt va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

chauffören heter Micke Ljunglund

2010-09-15 @ 20:40:33



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0