like a melody in my head

Imorse kom jag sent till idrotten, men det gjorde nog inget. På idrotten kollade vi in gymmen och sen gymmade vi lite. Jag tränade över och undersidan av låren med några maskiner och någonting mer på en trampmaskin. Efter det spelade vi tops eller nåt. jag var kung och gjorde första målet, och Amanda var bäst som gjorde andra. När vi slutade satt jag, Amanda, Yvonne, Tina och Malin i cafeterian och drack cola och var coola. På samhällskunskapen tränade vi på provet som är på onsdag, jag och Amanda gick även iväg och köpt lite godis, hehe. Busigt som tusan.

Kommentarer
Postat av: amanda

svar; Bra, då kanske vi kan se den i helgen, haha om vi kunde göra något! :D Du måste lixom träna med mig för jag bestämmer om dig för som sagt jag är bäst och du är ju baara kund ;D

2010-09-24 @ 18:59:21
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/
Postat av: amanda

svar; Opsidopsi skrev fel, inte alls med mening! Jag måste höra med pappa först och med mig själv! :O Vi får se hur långt det tar att få reda på det :P

2010-09-24 @ 20:47:44
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0