han är inte som alla andra

Jag har varit astrött hela dagen, men det har varit kul ändå. På lunchrasten gick vi och kollade in byggkillarna där dom hänger, sen gick vi till fordonslokalerna och till sist satte vi oss i caféterian och spanade in andra killar. Det kändes lite hej-vi-är-fem-singel-tjejer-som-är-desperata-vi-söker-en-snygg-snubbe-som-kan-bygga-hus-eller-bil-till-oss. Iallafall, sista lektionen hade vi svenska i datorsalen, vi fick typ inloggningssaker och sånt, istället för att lyssna på läraren satt halva klassen vid caféchatten och pratade, hahaha. När vi slutat och jag gick till bussen hade typ fordonselever idrott, så dom var ute och joggade där jag gick. En snubbe försökte råna mig när han joggade förbi mig, vilken bitch asså! Jag ska verkligen rösta på sverigedemokraterna nu.


Kommentarer
Postat av: Denisen

..., han har nåt speciellt, för när han ler stannar världen till?

2010-09-01 @ 18:43:50
URL: http://sodenise.blogg.se/
Postat av: amanda

HEEEjjj najsig blogg du har va! ;D

2010-09-01 @ 22:54:01
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0