Don't be mad, don't get mean

Jag har nig varit ganska arg idag. Amanda den fjantapan tog bort en bild på oss från min mobil bara sådär! Så jag slutade prata med henne och tog massa kort på henne. Men när en snubbe gjorde en bakåtvolt bröt jag tystnaden. Sen slutade hon prata med mig på lektionen. Men nu är jag inte arg längre! Förlååååt för min ilska Amanda. Om du nu märkte att jag var arg, haha. På svenskan gick allt dåååligt, min dator hade ingen mus och när jag hämtade en funkade den inte och mitt tangentbord hade inget mellanslag. Efter skolan åkte jag och Denise ner på stan och shoppade lite, som vanligt gick jag sen på stan en timme ensam när hon åkt och fick damp när jag inte hittade något eftersom jag då gått ensam i onödan. Så jag köpte ett vitt linne för att må bättre.

Enda bilden som inte var suddig idag. Amanda på engelskan!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0