Man skadar inte om man älskar

Hade planerat att plugga och köpa nya träningskläder idag. Men dummadumma jag hade glömt massor av pluggsaker i skolan, så jag tränade lite inför samhällsprovet och sen orkade jag inte åka ner på stan. Så efter skolan imorn ska jag göra det, sen åka hem ett tag och sen ner på stan igen. Förtillfället kollar jag på How I met your mother och rakar benen i brist på annat. KUL LIV. Åt pizza idag. Fjärde pizzan detta år! Fan vad tjockt. Snart är det Big Brother. Ska påtal om inget gå ner tio kilo har jag bestämt! Väger så jävla mycket så att jag inte tänker berätta för någon. Skojigt inlägg asså.

Hoppas Molly gör slut med Eric nu! HEHE. Det skulle vara kul.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0