Talk to me - don't talk to me

Allt går som jag vill på Big Brother! Cilla åkte ut och Patrik kom in. Trots att han inte är speciellt snygg är han snyggast av dom tre "hunkarna". Nu ska jag sluta skriva om skitprogram och trycka in mattekunskaper i mitt huvud. Alltså påtal om ingenting, jag känner mig jättetaggad på att lägga upp en video när jag sjunger och spelar gitarr på min blogg, det är ju det pinsamaste jag någonsin skulle kunna göra. Dessutom är gitarren trasig, fast ganska spelbar. Men Klas ska gå och fråga musikaffärssnubbarna hur mycket det kostar att laga den. Får väl hoppas att jag har kvar lite pengar efter det iallafall..

2008 när jag fick gitarren. Innan var det först mammas sen Hannas. Lite väl mycket gamla bilder idag kanske. Kul att jag har samma byxor på båda bilderna oxå, hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0