when your heart's under attack

Åh, har jättetråkigt. Är ensam hemma och kan inte åka någonstans eftersom jag inte har någon nyckel. Det känns onödigt att klä på sig nu eftersom jag ska åka typ fyra och ska dessutom ner på stan och köpa en sak. Jag funderade på att måla naglarna men hittar inte det jag ville ha. Synd om mig asså. En rolig sak är att det blåser jättemycket! Fast egentligen är det läskigt, känns som att ett trä kommer ramla in genom mitt fönster. Jaja, när någon kommit hem och jag blivit klar ska jag på bio med Denise! Never Say Never 3D! Vi skulle dit igår egentligen men eftersom det är mentorsdag idag är alla lediga och det var säkert massor med fjortisar där igår som skrek och grät, så idag passade bättre.


Fett B film. Men såhär ska jag se ut idag! FINT. Jag skäms jättemycket över denna film bara så ni vet. Dessutom skojade jag, jag ska inte gå såhär. Har bara somsagt aptråkigt.


Kommentarer
Postat av: Frida

du är så söt

2011-03-26 @ 23:57:02
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0