my life would suck without you

Blir så arg på mig själv ibland. Jag har kollat lite på facebook hur det går för mina gamla klasskamrater i gymnasiet och alla verkar det gå bra för. Alltså på riktigt. För mig går allt ner, jag har inte förbättrats ett dugg i skolan och har tillochmed gett upp hoppet angående en pojkvän. Därför är det asbra att jag har lilla Amanda i skolan, utan henne skulle jag nog inte överlevt. Dessutom måste jag planera inför valborg snart, min familj har frågat mig vad jag ska göra och om det blir som på nyår tänker jag inte leva längre. Då ger jag upp hoppet på allt och alla. Helt seriöst. Älskar min familj mest. Puss.


Åttan. Bästa året på länge skulle jag nog säga.

Kommentarer
Postat av: Denisen

meh neje, så får du inte säga .__.

2011-03-06 @ 18:49:17
URL: http://sodenise.blogg.se/
Postat av: amanda

Äsch frida plutten vi ska klara av det här så kallade livet vi lever i med alla motgångar som tyvärr finns! Känner faktiskt samma sak angående kärleken, så är vi bra för varandra egentligen haha vi kanske bara deppar ihop snart! BUT i will never live you sweet heart! <3

2011-03-06 @ 22:37:07
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0