I won't give up on my life

Dagen började med specialmatte, åh vad smart jag känner mig där om man jämför med vanliga matten. Typ 3 dm är 30 cm. På lunchen spelade några tjejer i matsalen, jag och Amanda är feting coola som pratade med dom! På historian hade vi prov, ganska chill med bara sameleverna. När jag var klar åkte jag hem i några timmar sen träffade jag Bea på stan! Träffade även nästan jättemånga vi kände. Kul att en snubbe inte kommer ihåg mig, hallå liksom? Jaja, ändå trevligt eftersom jag aldrig går på stan längre, haha. Måste köpa apmycket saker innan Uppcon och har 89 kronor. Good job Frida.

RÖSTA PÅ BEAS BILD HÄR OR DIE! Bara att klicka på gilla.

Kan tyvärr inte säga att någon av de andra bilderna blev bra. Dåligt ljus ful frida osv. Försökte redigera sp mycket som möjligt men dom ville inte.. SATAN vad fet röv jag har. Snygga bobbar.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0