We can be strong

Jag ska försöka att sluta skriva om min fot hela tiden, men eftersom jag har suttit hemma och möglat hela helgen finns det inte så mycket annat att skriva om. Min plan för dagen var att gå på stan, färga håret och plugga. Men sen tänkte jag att det inte är så kul att gå på stan ensam haltandes i regnet. Kommer se ut som Quasimodo. Så istället pluggar jag idag, köper hårfärg imorn efter skolan och handlar viktiga saker på tisdag när jag får pengar. Just nu skulle jag kunna säga att jag kan gå på onsdag, kanske tillochmed imorn. Jaja, nu ska jag sätta igång med en uppgift som skulle varit klar i fredags.

Det ser nog värre ut irl, men svullnaden har lagt sig.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0