bad monkey

Imorse var klassen plus flera estetklasser från Boland på teater! Hållplats 018, sjukt grymt bra! Påvägen dit hann vi bli dyngsura och mitt hår torkade blött, alltså det såg jätteblött ut fast det var torrt. KUL. Efter hamburgarlunchen hade jag ensamble, skoj som vanligt. Sen slutade jag, men väntade på Amanda och tvingade med henne till Röda korset. Tyvärr hittade jag en skateboard för 35 kronor, visste att jag skulle ångra mig om jag köpte den men även om jag inte köpte den. Så Amanda fick köpa den!! När jag sen kom hem skulle jag träffat Frida på stan men det blev inte så, så jag åkte ner på stan själv och träffar henne och Joszan av en slump, skoj! Det blev alltså lite längre stanvistelse än väntat, hehe.


Kommentarer
Postat av: Calle

http://www.facebook.com/pages/In-i-Centrum/278261682186855

Här är deras facebook!

2011-09-11 @ 19:46:48



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0