sweet like chili

Har hela lovet letat efter ett nytt nattukdbord till mitt rum. Det jag har nu är en liten byrå som är för stor. Egentligen vill jag ha denhär och nöjer mig inte förän jag hittar en minst lika bra. På Rusta finns det ju lådor med engelska flaggan och typiska englandsaker, men jag kollade på dom och dom var fett plastiga. Sen har jag kommit på massvis med grejer, tillexempel att ha massor av tidningar, men jag hade inte så många och antagligen kommer Fia kissa ner alla. Men så idag, när jag lämnade Helping hand, såg jag i Chillis fönster något alldeles underbart. Det var som att Gud hade hört mina böner om nätterna. Så såfort jag kom hem gick jag in på deras hemsida och letade. Hittade flera olika i olika storlekar, en kostade typ 149:- men var typ 15 cm. Sen så fanns det en, i den perfekta storleken, exakt 40 cm som den ska vara, för 399:-. Så om någon där ute älskar mig lite skulle jag inte tacka nej till 100 kronor. Det behövs typ tre hemliga beundrare sen kan jag köpa den. Det är okej att posta om du fortfarande vill vara hemlig! Är helt seriös, skulle typ döda för den. Typ en fluga eller myra asså, är inte så brutal som jag verkar. Så SNÄLLA NÅGON. Gör mig glad.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0