i wonder how

Vi skulle spinna idag på idrotten men jag och Amanda hann bara för det i typ en kvart, huhu. Men ABC-mötet var antagligen roligare! Trots att vi satt i världens minsta rum jätteobekvämt. På historian gjorde jag äntligen min redovosning! Det gick nog bra, men klickgrejen funkade inte så jag råkade säga att jag var min pappa. Amanda smygfotade mig så det är den bilden jag har. Efter skolan spontangick jag och Amanda ner på stan och pratade om vårtecken. Det enda som saknades var liksom en skejtare! Hon köpte saker från alla affärer vi passerade och jag köpte en fin tröja på Carlings. Tio minuter innan stan stängde åkte vi hem och en skejtare åkte förbi oss!! VÅÅÅÅR.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0