don't call my name

Idag fick vi fett mycket information om le italianos!! Tyvärr fick jag helt fel information så jag kan inte längre vara glad över att jag och Amanda kommer bo nära varandra, att ha två hundar, att han är snyggare än de andras trots att han inte är så snygg och att han är kompis med alla andra. Istället ska jag ha snubben som är äldre än de andra och som bor 23 km från skolan. Eller ja, jag kan vägra men eftersom läraren sagt samma snubbe till både mig en och annan tjej och dom redan tagit kontakt så finns det inte så mycket att göra. VARFÖR UPPSTÅR DET ALLTID PROBLEM FÖR MIG NÄR UTLÄNDSKA MÄNNISKOR SKA BO HOS MIG? Är lite småarg. Ska ringa Amanda nu, ha en fin lördag!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0