för det är ett nytt spel och jag vill inte vara med

Spenderade kvällen igår med mobilen och smsade med en lärare som jag inte ens har, haha. Jag och Amanda kom på den fantastiska lösningen att jag kunde bo med henne, eftersom han kunde ta två. Men så blir det inte. Så jag får väälja själv mellan fyra olika snubbar. Den första bor 11 km från skolan, har två föräldrar och en lillebror. På sin fritid spelar han basket. Den andra bryr jag mig inte om, men han bor 13 km från skolan, har två föräldrar och tycker om att spela fotboll och poker. Den fjärde bor 16 km från skolan, bor med sin pappa och lillasyster och på sin fritid spelar han tennis och chillar on the stadium. Den sista bor 23 km från skolan, spelar amerikansk fotboll och gitarr och bor med sina föräldrar och sin lillasyster. Nu har jag skrivir fyra italienares liv i min blogg utan att dom vet det och en av dom är the chosen one. Ska bara gråta lite nu för att jag inte får min perfekta italienare. En km från skolan och två hundar. FML.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0