bygglov

Moster och Anders kom hit idag efter en överrenskommelse igår. Dom borrade och vi sög. Så nu är min TV uppe på väggen med lite bättre bild! Jag har kämpat med den jävla apparaten och nu hade vi en riktig man och en riktig borr så det gick på bara några minuter, sen försökte moster ställa in bättre bild. Jag har visserligen aldrig klagat på min brusiga bild men enligt dom funkade det inte! Så nu har även kanalerna bytt plats och jag vågar inte ändra tillbaka för då kanske bilden blir sämre. Bara att vänja sig! Imorn ska jag ha en städdag så att jag kommer hem till ett fint rum på torsdag, brukar alltid vara så att det är stökigare än någonsin när jag lämnar huset under en längre tid och när jag kommer hem.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0