en vän med en bil

När jag anlände till Rasbo hämtade Denise upp mig och vi åkte direkt till Odeheim. Precis när vi kom dit började det regna så fotograferingen fick vänta. Men tillslut kunde vi iallafall åka iväg med hans bil och ta lite bilder! Jag och Denise klampade runt i leran gjorde vårat bästa för att inte klaga. Vi var lite som storstadstjejer som skulle överleva på landet. Dom hade tillochmed får! Sen såg jag rådjur, katter, hästar, kossor och en hare. Så ibland är det väldigt synd att jag inte bor på landet. Klockan nio satte vi oss och spelade kort och fem timmar senare åkte vi hem med moppen. Då fick vi äntligen äta och sova. Nio timmar senare åt vi frukost och jag träffade hennes kusin. Sist i världen typ, haha!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0