I won't blame you

Mitt bebisbröd möglade igår (fast det gick ut idag??) så jag bakade scones till frukost imorse! När jag stod där och penslade dom ringde Amanda och berättade om hennes morgon, Sen bestämde vi att vi skulle träffas lite senare. I över två timmar satt vi på café Linné hörnan och pratade om allt vi gjort under lovet. Amanda började med hennes dag och när hon var klar berättade jag, och så fortsatte vi så tills vi kom till igår. Såfort vi gick ut träffade vi folk vi kände kändes det som. Mamma och Hanna var åväg till Telenon och eftersom min mobil inte ville laddas imorse fick dom ta den. Har numera Klas gamla eftersom dom fick nya. Sa iallafall adjö till Amanda utanför solariumet och nästa gång vi träffas kommer hon vara en helt ny människa! Dessutom kommer hennes italienare när jag sticker. Fast vi kommer att ses!



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0