ska drömma om annat nu

Ååh, innan jag går och lägger mig ville jag bara säga en cool sak. Drömde att jag skulle på fest hos en gammal klasskompis och så skulla jag cykla dit, men det var ingen där så jag fortsatte till en annan gammal klasskompis som bor nära. Sen kom jag på att det var dagen efter festen skulle vara så jag åkte till Göteborg och var med några jag aldrig träffat förut. Vi satt på McDonalds och där jobbade Didrik från Mange makers och för bara någon sekund sen såg jag att det var exakt ett år sen dom la upp deras första video på Youtube. Känner att jag har ett sjätte sinne eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: HAHAHAHA neeeej va tokigt!!

2012-06-19 @ 01:10:06
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0